God Jul

2009-12-26 | 12:44:31 | Kategori: Allmänt

Jag vill önska er alla en riktig God Jul! :D Nu på lovet har jag inte hunnit ladda upp så mycket bilder, för jag har ganska mycket annat för mig, men här kommer i alla fall ett julkort som jag gjorde en gång på en fotolektion när jag hade tid över. Jag tycker bilden är nästan för stilren och lite tråkig, men fin är den i alla fall ^^ Fotot på fågeln är från Gotland, sedan har jag redigerat på något vis... vet inte riktigt hur jag gjorde om jag ska vara ärlig. "Orginalbilden" kanske kommer upp senare på bloggen. Ha det så bra alla där ute så länge!


Kommentarer
Postat av: Patie

Oj oj oj va mycket du har gjort på din blogg. :D



Mycket imopnerad :)

2009-12-27 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback