Lev din dröm

2009-12-10 | 21:05:03 | Kategori: Allmänt

Här kommer en ny bild! Även denna är fotad för ett ganska bra tag sedan, med min Canon EOS 1000D. Nu för tiden hinner jag inte fota så mycket, eftersom det är mycket i skolan, så det lär dröja ett tag innan jag lägger upp ”sprillans nya bilder”, men jag kan lova er att det kommer! ;)

Det som jag fotat är faktiskt en liten ring som jag hittade på en liten pryttelaffär. Ringen är egentligen till för att användas som en länk till ett halsband. Själv tyckte jag att det som stod på ringen vad så fint att jag var tvungen att köpa den. Just då gjorde jag det faktiskt för att ha den som smycke, men ganska snart fick jag idén om ett foto… 

Vad jag vill säga med bilden? Ja, det är inte så svårt att lista ut. Lev din dröm och låt inte andra människor få påverka den drömmen mot din vilja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback