Skönheten i en morgon på stugan

2009-12-10 | 21:02:05 | Kategori: Natur


Här kommer, som jag lovat, bilden jag skrev om i förra inlägget. Det här är nog en av de bästa fotona som jag tagit, och det roliga är att det är taget med en enkel digetalkamera. Bilden har inte redigerats ett dugg heller, utan jag lyckades på något sätt fånga det mjuka och härliga ljuset på bilden.

Det var tidigt på morgonen och jag hade bestämt mig för att gå ut och fota, eftersom jag älskar mornarna på stugan. Det första jag möttes av var ett somrigt och välkomnande solljus. Det lyste på spindelnäten som var klädda med daggdroppar.

Jag hade problem med hur jag skulle fota, och ur vilken vinkel. De första bilderna blev inte bra, och till slut gjorde jag det så enkelt som att jag, utan att se efter hur det skulle bli, stoppade ner kameran i riset och tryckte på ”fotaknappen”. Här ser ni resultatet! Jag blev förvånad över det… och om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt hur jag lyckades. Flera av mina bra bilder brukar tillkomma av misstag faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fiiin bild, gillar den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback