Välkommen till min nya blogg!

2009-12-10 | 18:10:49 | Kategori: Allmänt
Tjohej!

Detta är det första inlägget i min nya blogg. Jag har nämligen haft en innan också, men jag bestämde mig för att flytta hit istället, där jag kan göra mer.

Jag kämpar än så länge med att få till det hela så att det ska se bra ut, och jag har väl lyckats hyfsat? :) Men jag ska nog ändra bakgrunden som blev lite jobbig.

I alla fall. I denna blogg kommer jag inte skriva så mycket om vad jag gör på dagarna, eller vad jag åt till frukost, eller vad jag gick med för väska till skolan. Nej, den ska handla om mina foton. Jag har tidigare fått frågor av personer om jag haft någon hemsida där man kan titta på mina bilder, men det har jag inte. Därför bestämde jag mig för att göra en blogg där jag kommer lägga upp mina foton lite då och då. Jag kommer troligen att först lägga upp bilder som jag redan lagt upp på min förra blogg ;)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till din nya blogg

2009-12-12 @ 19:13:56
Postat av: Rebecka

Jättefin, Tovvsis ^^

2009-12-13 @ 00:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback