Den står ensam, men den lever

2010-02-10 | 17:50:47 | Kategori: Natur
Jag fotar ju mest natur, och på sommaren... så här kommern ännu en bild, fotad i somras. Jag har inte så mycket tid till att fota nu för tiden eftersom min familj håller på att flytta. Jag har också blivit av med photoshop på min dator, så nu kan jag inte redigera bilder heller, även om jag inte redigerar så många av mina bilder, men jag har börjat göra det allt mer på sistone. Det är enkelt att beskära bilder och ändra färgtoner. Jag har helt enkelt förälskat mig i photoshop. Det går att göra så otroligt mycket med bilderna!

I alla fall, den här bilden tycker jag är mysig. Jag har den faktiskt som skrivbordsbakgrund just nu :)

Bilden är redigerad.


  

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fin bild :)

2010-02-10 @ 23:14:59
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: Jobbigt :S Men det var typ ändå inget särskilt bra bidrag med denna gång heller så det var inte så mycket att se faktiskt!



Snygg bild, riktigt fint ljus!

2010-02-14 @ 12:07:20
URL: http://vardagligttjafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback