Siluetter mot himlen

2010-02-01 | 14:20:34 | Kategori: Natur


Jag tycker om att fota siluetter. Jag tycker om när bilder blir lite mystiska. Den här är fotad på hösten, det var iskallt den dagen och mina händer höll på att förfrysa. Jag skulle prova mitt nya objektiv och fotade en del bra bilder. Jag lyckades fota månen! Det kunde jag aldrig göra med mitt tidigare objektiv! (Bilden på månen kanske kommer senare) Jag ska nog ut någon stjärnklar kväll och prova ta ännu bättre bilder, det är så häftigt att man till och med kan se kratrarna på bilderna! 

På bilden: Moa 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

jaa men typ! Jag lovar det är lika kallt i ALLA klassrum :S



btw, hörde att du var sjuk :S vinterkräksjuka! Kom inte till skolan förrän du är HELT säker på att du är frisk xD

2010-02-03 @ 10:14:35
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Annika

Fiiiin bild!

2010-02-03 @ 20:21:29
Postat av: Juice

Fin bild

Du är jäkligt duktig på att fota ska du veta!

2010-02-04 @ 18:47:44
URL: http://asmalldropintheocean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback