Vad hittar man i skogen?

2010-02-24 | 17:41:45 | Kategori: Porträtt

Svar: Massa mygg som törstar efter ens blod, massa träd, mossa och stenar... och... ja, ibland, fyra frusna tjejer med en kamera!

Mina tremeningar var på besök och vi ville ta ett tufft foto, så Ellen tog fram sin gigantiska sminkväska och omvandlade oss alla. Sedan begav vi oss ut i skogen på kvällen. Det var kallt och myggigt som bara den! Eftersom jag också var med på bilden var jag tvungen att springa fram och tillbaka mellan syrran och tremeningar och kameran. Jag trivs bäst bakom kameran, inte framför, men det var kul att vara med! Vi hade väldigt roligt när vi tog fotot (haha, trots de allvarliga minerna på bilden)!



Smink och frysirer: Ellen
Foto och redigering: Tove
På bilden: Sissel och Tove (stående) Ellen och Sofi (sittande)  


Kommentarer
Postat av: Mois

Vampyrer! :o xD

Mkt cool bild ^_^

2010-02-25 @ 19:01:31
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :) Underbar bild på er!



Kolla gärna in mitt tips på nagellack. Hur brukar du måla dina naglar? ♥ ♥ ♥

2010-02-25 @ 20:15:18
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Fin bild! :D

2010-02-26 @ 08:52:38
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Anna

Superfin bild ju! Coolt att alla typ har liknande kläder och ni gjort skogen bakom så grön.

2010-03-03 @ 13:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback