Gott nytt år!

2010-01-01 | 22:12:23 | Kategori: Allmänt


Gott nytt år!

Därför som jag lägger upp just denna bild är för att jag ville ta med något av det roligaste som jag gjort i år... men det var INTE att åka den där! Nej, jag är för feg, men det var väldigt kul att fota den medan min kusin och syster åkte (längst ut till vänster, de som håller upp händerna). Jag åkte bergochdalbana istället, och det var väldigt kul! :D En skräckblandad förtjusning minsann! Det jag nog vill säga med bilden sammanfattningsvis är att något av det roligaste jag gjort år 2009 var att träffa min kusin och att åka till Gröna Lund!

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: Haha, ring-klocka-ring är ju kanske bäst på hela kvällen! Oj, 50 pers? Det måste ju bli jobbigt efter ett tag?



Fin bild förresten! =)

2010-01-03 @ 12:32:48
URL: http://vardagligttjafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback