Eiffeltornet

2010-07-30 | 13:06:21 | Kategori: Byggnader
Mina damer och herrar, tillåt mig att presentera... Eiffeltornet! Det var inte lätt att fota, kan jag säga. Det var stort och det var halvmulet och jag hade motljus så först blev tornet bara som en mörk och halvsuddig klump på bilderna. När jag kom närmare stod det en massa turister i vägen. Efter ett tag när jag stod ännu närmare tittade lite blå himmel fram och det här blev ett av de bättre korten. Busken där nere i hörnet stör dock, men så är det.



Jag fotade även Eiffeltornet på kvällen också, och det var inte lättare... det var några sådär halv miljon turister och fransmän i vägen (det var Frankrikes nationaldag), haha, men det blev några bilder.



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag vill också till Paris :O

2010-07-30 @ 23:46:38
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback