Men ser man på!

2010-07-27 | 18:45:47 | Kategori: Byggnader
Jaja, okej då, upptäckte att jag fotat ganska okej bilder på Notre Dame, så här kommer två stycken ändå. Jag stod i en lång kö som ledde in till krykan när jag tog de här två bilderna. Jag blev väldigt facinerad av alla detaljer på och i kyrkan! Det måste ha tagit lång, lång tid att bygga den! Sedan slog det mig också att man måste ha haft annat att göra på den tiden eftersom man hade tid att göra alla dessa utsmyckningarm, haha!






Kommentarer
Postat av: Maria

Ooh, snygga bilder! :) Har du sett Ringare i Notre Dame-filmen? Du borde se den och se efter om du känner igen dig :)



sv: Tack så mycket söta du :D

2010-07-29 @ 22:53:46
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback