Paris

2010-07-22 | 12:30:34 | Kategori: Byggnader

Jag har varit i Paris en vecka och därför har uppdateringen på bloggen inte varit den bästa. Däremot hade jag med mig kameran (så klart) så nu har jag massor med nya foton att visa upp. Förvänta er dock kanske inte någon typisk bild av kyrkan Notre Dame eller något sådant. Jag tycker inte det var så intressant att fota de riktigt kända monumenten i Paris.

Jag börjar i alla fall med denna bild. Det är en bild av en kyrka som... jag nu glömt bort namnet på. De flesta turisterna trängdes på framsidan vid en gigantisk trapp men jag gick runt och fotade denna underbara figur som satt på sidan. Jag gillar lite av mystiken och det mörka som ligger över bilden.


Kommentarer
Postat av: Juice

thumbs up!

2010-07-22 @ 21:34:01
URL: http://andetjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback