Hon står där

2010-03-18 | 19:34:58 | Kategori: Porträtt


Från början var jag inte alls intressarad av att fotografera människor, men med tiden har jag börjat upptäcka att det är väldigt kul, faktiskt. Med en människa i bilden kan man få mer saker att hända. Det mest fantastiska vore om jag någon gång skulle lyckas fota någon som inte var medveten om det... liksom som jag inte ställde upp framför kameran, och att det skulle bli ett väldigt bra foto. Svårt att förklara. Än så länge försöker jag i alla fall bli bättre på att fota människor som jag tvingar ställa sig framför kameran och som jag kastar ut order åt. Här har vi en bild som jag fotade på min kompis Moa, som jag tycker blev fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback