Sol och blå himmel...

2010-03-09 | 10:03:49 | Kategori: Natur
för en gång skull. Det känns som om det var evigheter sedan, så jag var ute häromdagen och fotade med en kompis. Jag fotade 128 bilder men blev inte riktigt nöjd med någon. Bilderna kanske är fina... men jag tycker de blev lite tråkiga. Kanske är det för att jag tycker det är halvtråkigt att fota när det bara är en massa vit snö ute, det är för lite färger!

Här är några av de bättre bilderna i alla fall :)


(Vissa tycker det är jättestörande när jag fotar med sned horisont... jag tycker det är kul, haha!)


(Hihi, min vante ^^)


(Denna bild är redigerad. Jag har gett den lite mer färg, innan var den mest bara... grå :P)

Kommentarer
Postat av: Juice

Äntligen någon som älskar att fota sned horisont!

2010-03-11 @ 22:11:06
URL: http://andetjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback