Lite omvänt...

2010-10-07 | 21:08:57 | Kategori: Natur
Känns lite fel att jag kommer med vårbilder nu när det är höst... men så är det. Jag hittade de här bilderna som jag fotat på grannens träd och det är verkligen häftigt hur det ser ut när det blommar (jag vet inte om jag tidigare har lagt upp en bild från trädet?).

Usch, nu är det så kallt och ruggigt ute. Visst kan hösten vara kul, med alla fina färger som löven får och när solen lyser på dem och så vidare, men det finns ju ingen sol där jag bor! Det har varit mulet i en vecka nu, jag har inte sett en enda solstråle! Det går inte att fota! Molnen har lagt sig som ett tjockt grått täcke över himmelen och de tillåter inte solen alls att titta fram. Allting har fått en gråaktig ton, jag börjar nästan tro att jag flyttat in i ett sådant där gammeldags svartvitt fotografi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback