När jag gick genom portvalvet...

2010-09-19 | 20:11:17 | Kategori: Byggnader

... så fotade jag en bild jag sedan glömde bort. Som jag skrivit innan så har jag fotat så mycket i sommar att jag glömmer bort flera bilder! Jag bläddrade igenom min mapp från Paris idag och fann denna bild som jag tycker om. Jag öppnade den i photoshop och gjorde himlen lite mer tydlig och färgstark, och vips så blev bilden ännu mer iögonfallande (tycker jag i alla fall). Jag tycker nästan det ser ut som något man tagit från en dröm... och jag tänker på Narnia när jag ser den (hm... kan också vara för att jag för tillfället sitter och lyssnar på soundtrack från Narniafilmen xD)




Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; åh, tack så mycket!

2010-09-19 @ 21:07:18
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback