Baka!

2011-04-11 | 19:35:35 | Kategori: Övrigt
Idag fotade jag en bilder till ett projektarbete. Det skulle vara bilder på ett bakverk ^^ Jag är inte van vid att fota efterrätter, ja, mat och sådant över huvudtaget så jag fick bläddra i böcker med recept för att finna insperation. Det är rätt intressant hur de bilderna ser ut. Jag har upptäckt att när man fotar till exempel bakverk så är det mesta i bilden väldigt suddigt, och så bara någon litenliten detalj skarp. Jag försökte efterleva det lite grann, men jag vill helst att så mycket som möjligt av bakverket ska vara skarpt och sedan det runt om suddigt :)








Just ja, någon kanske är nyfiken på receptet? Här är det!


Kommentarer
Postat av: Hihi

Fiiiiint :3

2011-04-11 @ 20:02:28
Postat av: kakmonstret

Gott var det

/ en som fick den sista biten

2011-04-13 @ 13:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback