Inspiration

2011-03-20 | 22:21:24 | Kategori: Övrigt
Inspiration, det kommer när jag minst anar det. Inspiration till den här bilden fick jag när jag var hos en kompis. Jag skulle hem och jag stod i hallen när jag plötsligt fick syn på den här broschen som låg framme. Jag kom genast att tänka på hur lik den var broschen i en berättelse som jag skrivit. Jag frågade min kompis om jag fick låna broschen så att jag kunde fota en bild av den. Det visade sig att min kompis hade hittat broschen bussen, och hon hade ingen användning för den så jag fick den! Tack :)

Jag hade dock lite problem när jag skulle fota... Broschen är i verkligheten rosa och den i min berättelse är grön, men vad har man inte photoshop till för? Jag har också ändrat färgen på kåpan och klänningen, annars stämde det inte... ja, jag har ändrat färgerna på allt i bilden, hehe. Kortfattat: en väldigt photoshoppad bild!

Slutligen, tack till min syster som stod modell :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice :)

2011-03-21 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback