Knopparna slår ut

2011-05-09 | 13:46:57 | Kategori: Djur
Äntligen börjar det bli mer grönt ute! Bladen på träden håller precis på att slå ut, som ni ser på den översta bilden. Ojoj, vad jag fotar nu för tiden (hur många bilder som blir bra är en helt annan sak...). Jag är så glad att våren är här (känns som att jag tjatar om det i varenda inlägg, hehe)! Går jag ut för att "bara" fota någon blomma vid ett tillfälle så brukar det bli mer än hundra bilder. Jag kan envisas länge med samma motiv och nu när det inte är så förskräckligt kallt ute så slipper man frysa fingrarna av sig också.




Casper gör mig så klart sällskap när jag är ute och fotar, man han ligger hellre och spanar på fåglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback