Nya bilder och ny kamera!

2011-10-21 | 14:40:02 | Kategori: Natur

Äntligen kan jag ladda upp nya bilder på bloggen! :D Jag vill också meddela att jag införskaffat mig en ny kamera, en Canon EOS 600D. För mig som tidigare fotat med en Canon 1000D är det ganska stor skillnad. Med 600D kan man ju filma också så vi får se om det framöver kanske kommer upp någon film på bloggen.

När jag köpte kameran fick jag också med ett fast objektiv på 50 mm på köpet. Tänka sig! :D Jag var ute och provade det objektivet idag och jag tyckte att det blev riktigt bra.


Haha, min stackars katt fick som vanligt ställa upp som modell






Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker katt!

2011-10-22 @ 17:05:22
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Denise Holmsten♥

aw va fint! jätte söt katt! ska själv köpa en sådan i framtiden! :) hoppas du får en super bra lördags kväll! puss

2011-10-22 @ 21:26:16
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback