Julefrid

2012-12-23 | 15:43:00 | Kategori: Övrigt
Idag har jag i lugn och ro slagit in paket och ätit risgrynsgröt. Ikväll ska jag och min syster klä julgranen.
 
Jag tycker så synd om alla som måste stressa på julen. Jag trodde att julen var till för att man ska få ta det lugnt och bara trivas och umgås med nära och kära, men tyvärr verkar det som att allt för många måste stressa. Min familj försöker ha som motto att vi inte ska behöva stressa på julen och det är väldigt skönt. Vi lagar inget julbord utan äter en "vanlig" trerätters middag istället som alla hjälper till med. 
 
Jag vill skicka en julhälsning till alla där ute och jag hoppas att ni inte stressar utan tar er tid till att umgås och andas och njuta av den mysiga julstämningen. 
 

Kommentarer
Postat av: Linn - foto och vardag

Du har himla fin blogg och fina bilder!

2012-12-23 @ 16:50:12
URL: http://linnhalvardsson.blogg.se
Postat av: Moa

åhh vad fin! :D

2012-12-23 @ 18:20:35
URL: http://moyachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback