Fota i studio

2012-02-27 | 19:34:57 | Kategori: Porträtt
Förra veckan fotade jag i en studio på riktigt för första gången. Jag praktiserar nämligen på en fotoateljé nu och de var så snälla och lät mig prova fota i studion. Det var väldigt roligt men också svårt. Jag är så van vid att ha solen som min ljuskälla och solen kan jag inte flytta på. Istället måste jag anpassa mig efter den. Blixtrar kan man flytta runt och bestämma över, det tycker jag är svårt. Det är jag som kontrollerar hur ljuset ska bli och det ska ju bli och kännas rätt.

För att vara första gången tycker jag att det blev bra bilder och Moa var så fin så på alla bilder. Hon var så snäll och ställde upp som min "försöksperson".



Jag provade fota mot vit och sedan grå bakgrund




Jag avslutar med en bild som jag tycker var väldigt rolig!


Kommentarer
Postat av: Moya

Såklart, jag ställer alltid upp för dig ^^

Och det blev riktigt fina bilder! :D :D

2012-02-27 @ 19:41:19
URL: http://fierflies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!

2012-02-27 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback