Safe and sound

2012-01-26 | 20:18:00 | Kategori: Musik

Just close your eyes
The sun is going down
You'll be alright
No one can hurt you now

Jag brukar inte lägga upp så mycket musik på bloggen eftersom att det här är en fotoblogg, men nu har jag inte fotat några nya bilder på ett tag och när jag hörde den här låten
kom jag att tänka på en gammal bild som jag tagit. Den är hur brusig som helst men jag tycker om ljuset i bilden. Jag har visat andra bilder från samma tillfälle i bloggen tidigare, men inte just den här, om jag inte minns fel.


Modell: Sissel


Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Vilken fridfull bild :)

2012-02-01 @ 21:51:05
URL: http://diemsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback