Färger

2012-10-08 | 10:06:59 | Kategori: Allmänt
Som några kanske märkt så har jag fastnat för ett nytt sätt att redigera bilder. Just nu har jag en period då jag tycker att det är jättekul att förvränga färgerna i bilderna så... jag gör det typ på alla mina bilder. Hoppas ni tycker om det :) Snart kommer väl en ny period då jag börjar med något annat. Man utvecklas och ändrar ju sig hela tiden.  I början när jag redigerade tyckte jag att det var jättefint med mycket kontraster (verkligen JÄTTEMYCKET kontrast), nu tycker jag inte alls att det är lika fint. Visst gillar jag kontraster men inte när det blir för mycket. 
 
Förresten så har jag precis fått en idé till en fotografering. Vi får se om det blir möjligt att utföra den...

Kommentarer
Postat av: littledolly.blogg.se

Ja dina bilder är fina. :)

Svar: Tack så mycket! :D
Tove Backman

2012-10-09 @ 14:22:39
URL: http://littledolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback