En ny blogg

2012-09-04 | 21:59:00 | Kategori: Allmänt
 
Om man bara läser rubriken kanske det låter som att jag tänker lägga ner den här bloggen för att starta en ny, men så är det inte alls. Jag och min syster har nämligen bestämt oss för att försöka göra en blogg tillsammans. Den här bloggen är ju mest bara inriktad på foto men den andra bloggen kommer vara mer inriktad på skrivandet och vardagliga tankar och lite annat smått och gott. Det ska bli spännande att se vad som händer i den andra bloggen, jag hoppas att jag och min syster kan hålla igång den. 
 
Nu bjuder jag på en bild som jag fotade idag. Jag ska använda den till den nya bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: Patrice

Åh! Kul :D :D
Lycka till med den nya bloggen ;D

Svar: Tack! :D
Tove Backman

2012-09-05 @ 10:10:14
URL: http://patricesalminen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback