Bloggen står tom och Tove lyser med sin frånvaro

2013-06-24 | 23:46:32 | Kategori: Allmänt
 
Jag ber om ursäkt för otroligt dålig uppdatering. Det har varit full fart i mitt liv den senaste tiden. Jag har fotat MASSOR men jag har inte hunnit titta igenom alla bilder ordentligt än. 
 
Och jag har flyttat ut ur min lägenhet, för att flytta hem, för att jag sedan i slutet av sommaren ska flytta till en ny lägenhet. Där ska jag bo tillsammans med en av mina bästa vänner och jag längtar!
 
Så, det jag vill säga med det här inlägget är att jag varit frånvarande och nog kommer fortsätta vara det en stund framöver.
 
Men den som väntar på något gott...
Inom en snar framtid kommer det en liten "överraskning" eller vad jag nu ska kalla det. Jag håller nämligen på att göra en ny blogg. Anledningen till det är att namnet på den här bloggen är alldeles för långt och krångligt vilket gör det svårt att hitta igen den. Jag kommer knappt själv ihåg adressen. 
 
Den nya bloggen kommer att ha samma innehåll som den här, skillnaden blir att den nya kommer ligga på en annan webbadress och ha en nyare design.
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback