En cykeltur med kameran

2010-04-18 | 21:04:25 | Kategori: Djur
Idag cyklade jag för första gången i mitt liv runt i Umeå. Jag har ju flyttat nu, och jag kände att det var dags att lära känna området bättre, så då passar en cykeltur perfekt. Det var riktigt kul, jag passade på att ta med mig kameran också. Jag och mamma hittade till en dam där det var fullproppat med änder, och jag blev så klart förtjust (hehe, jag är nog en av de få som blir överlycklig bara av att få se en gräsand). Jag såg ett tillfälle att fota, så jag startade kameran. Tyvärr var det lite grått och tråkigt ljus ute, så det var svårt att fota (efteråt var jag tvungen att redigera bilderna en hel del) men änderna var bra på att posa ;)


Kommentarer
Postat av: Juice

Tack^^



Jag älskar dina bilder. Du är väldigt duktig fotograf.

2010-04-19 @ 19:43:48
URL: http://andetjuv.blogg.se/
Postat av: Simon Sveder

hej! tack för kommentaren på min blogg! jag får då säga att du har en fin blogg du med! gillar dina bilder! =) spec "solnedgången vid fabriken" =)

2010-04-19 @ 22:13:49
URL: http://simonfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback