Fler blommor

2010-06-03 | 17:36:35 | Kategori: Natur
Det känns som att det varit väldigt mycket växter här på bloggen den senaste tiden... Här kommer lite fler sådana bilder, haha! Men snart lär det komma bilder på något annat, förhoppningsvis. Jag har haft en period nu då jag bara haft lust att fota alla fina växter som kommit fram på våren.





Det som jag tycker är intressant med de här två bilderna är att de ger olika uttryck, trots att jag fotat samma sorts blomma på samma ställe, men den ena bilden ger en varm känsla medan den andra ger en kall känsla. Ljuset i bilder gör väldigt stor skillnad. Det är jag själv som har redigerat efteråt och valt att gör gulare ljus i den övre, och blåare och kallare i den undre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback