Sommarlov

2010-06-16 | 13:46:49 | Kategori: Natur
Nu har jag äntligen sommarlov! Jag har börjat fundera på om jag ska fota något "speciellt", men jag har inte kommit på något ännu. Det mesta som jag fotat nu för tiden är halvdana bilder på min kattunge Casper. Han är så söt att det är svårt att låta bli att inte fota honom, men han är oftast bara still när han sover så det är svårt att fånga en bra bild på honom. Jag tror ändå det kommer en till bild på honom snart här på bloggen. Nu så bjuder jag istället på ett foto av en... *spännande musik* Tada, blomma! Vad chockerande! Eller kanske inte...

Men sanningen är den att jag normalt inte brukar fota blommor så ofta, det har bara blivit så nu. Om jag inte fotar Casper så fotar jag blommor istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback