Utanför fönstret

2010-06-19 | 22:49:15 | Kategori: Porträtt
Det känns som om jag varit duktigare på att uppdatera de senaste dagarna, medalj till mig! Nu har jag ett till foto att bjuda på och nu är jag lite egocentrisk och visar en bild på mig själv. Jag fotade bilden ganska alldeles nyss. Jag såg ljuset som föll så fint in genom fönstret i mitt rum och kunde inte låta bli att ta fram kameran. Jag föreställde mig en person som stod och tittade ut genom fönsret, ljuset som föll över ansiktet. Tyvärr har jag väldigt ofta ont om personer som vill vara med på mina bilder, så jag fick ta fram mitt stativ och själv agera motiv. Det gick ju ändå vägen!

Det jag har gjort efteråt är ett göra bilden lite skarpare och sedan göra ljuset i bilden lite mer "gyllene".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback