Jag

2010-03-20 | 08:58:42 | Kategori: Allmänt


Ja... här kommer ett udda inlägg för att vara min blogg. Dessutom bjuder jag väl på en bild på mig själv, som jag fotat själv. Kanske inte den finaste bild på mig, men jaja.

Ja, du ville att jag skulle svara på frågorna, så här kommer det:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
... luft genom hennes fjälltäckta näsborrar och de muskulösa sidorna...

Haha, taget från boken "Den Äldste", som handlar om drakar. Älskar de böckerna <3

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Jag rör vid mitt elpiano

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Jag tror det var ett program om djur på Animal Planet

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Hm... kanske halv nio?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mina klockor i rummet som tickar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår kväll. Jag gick och köpte godis. Haha!

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag tittade på bilder från min mobiltelefon o.O

8. Vad har du på dig?
Pjamas xD

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömde något skumt, det är det enda jag minns

10. När skrattade du senast?
När syrran sa något 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Eftersom jag just flyttat har jag inte hunnit sätta upp något än, inte ens min väggklocka :O Men mot väggen står en liten, liten tavla lutad som en konstnär målat åt mig... och en annan, ännu mindre tavla som jag målat. Den föreställer mina tre råttor ^^

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser jämt konstiga saker. Haha xD Igår såg jag ett barn som plockade upp en godis från golvet på Ica och tänkte äta den.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaningen... jag vet inte o.O

14. Vilken var den senaste film du såg?
Knowing. Slutet spårade ju ut helt -.-

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ge pengar till fattiga, köpa massa kamerautrustning...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har skrivit på 4 böcker sammanlagt. Två av dem är kassa och jag skrev dem när jag var vääääldigt liten. En har jag skrivit klart, och fortsättningen på den håller jag på med nu.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Hm... vad svårt... jag börjar jämt tänka på konsekvenser. Men jag skulle göra planeten jorden större och alla tillgångar större så att alla människor kunde leva gott ^^

18. Tycker du om att dansa?
Nej, måste nog bli svaret

19. George Bush?
Va?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Det beror på...

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du behöver inte vara rädd."

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Hm... Patrice, Moa, Rebbis... Ellen :)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

yay :D haha, det var väl inte så svårt? ;P

2010-03-20 @ 11:28:33
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Juice

Tack så mycket



Svar: Ja, jag har skrivit den... dock typ förra terminen, men det är fortfarande en av mina favoritdikter.



Jag gillar också den bilden... Har typ tre bilder på samma fjäril, av de är det den bästa...



Din bild på Moa var jättefin! Du borde fortsätta fota människor, även om dina andra bilder också är helt fantastiska!

2010-03-20 @ 12:46:02
URL: http://andetjuv.blogg.se/
Postat av: Moiz

riktigt bra kommentarer på frågorna ;)



OCh nu har även jag skrivit ^^

2010-03-21 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback