Detaljer

2011-05-26 | 12:56:55 | Kategori: Natur
Jag försöker bli bättre på att använda mitt teleobjektiv. Jag var ute igår och idag och fotade.


Från igår


Från idag

Någon som kanske är nyfiken på hur det brukar se ut när jag fotar? Jo, så här! När jag använder teleobjektivet har jag nästan alltid med mig stativ eftersom att det då är lättare att få skarpare bilder. Sedan brukar jag också ta med mig något att sitta/ligga på eftersom att jag oftast fotar små blommor och växter på marken. Jag vill komma i samma höjd som mitt motiv och om jag fotar en blomma så måste jag ju ha kameran väldigt lågt ner, vilket oftast resulterar till att jag sitter eller ligger ner på marken och fotar, haha! I väskan har jag mitt andra, mindre objektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback