Vänner

2011-11-10 | 10:21:35 | Kategori: Porträtt
Lite mer bilder från igår. Det inträffade en ganska rolig händelse när jag var ute och promenerade med Moa och Patrice...

Plötsligt får jag syn på en kille komma cyklandes mot oss och han liksom "smälter ut" från dimman (haha, kan man ens säga så?) Det såg i alla fall häftigt ut och jag hade kameran med mig så jag tänkte vara lite djärv och fota honom i smyg. När jag tar upp kameran upptäcker jag att han helt plötsligt slänger sig av sin cykel. Jag tänker genast: nu är han förbannad på mig för att jag fotade honom och nu kommer han springa fram och skälla ut mig!

Men konstigt nog går han vid sidan av vägen och stannar upp. Det visar sig att han tar upp en kamera och så börjar han fota mig och mina kompisar. Så kan det gå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback