When the cold wind is calling...

2012-08-19 | 19:12:00 | Kategori: Porträtt
 
and the sky is clear and bright
Musty mountains sang and beckoned
lead me out into the light

I will ride, I will fly
Chase the wind and touch the sky
I will fly
Chase the wind and touch the sky
 
 
Jag tycker att den här låten är underbar! Nu efter att jag varit på medeltidsveckan på Gotland känner jag mig värsta inspirerad till att lyssna på sådan här musik.
 
Här kommer också en bild på mig i min medeltidsklänning som jag hade på Gotland. Det är min kompis Rebecka som fotograferat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moya

Låten är underbar och din klänning är underbar! <3 :D

Svar: Taaaack! :D
Tove Backman

2012-08-19 @ 19:22:25
URL: http://fierflies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback