Min data är tillbaka!

2012-11-27 | 10:28:32 | Kategori: Allmänt
Tjoho! Nu har jag fått tillbaka min dator! Det var fel på fläkten så de bytte ut den. Känns skönt att kunna redigera bilder och skriva igen. Jag är faktiskt rätt handikappad utan min dator. Min mobil och mitt anteckningsblock har blivit fyllt med anteckningar bara de här två veckorna eftersom jag inte kunnat skriva på datorn. Men på ett sätt är det också ganska skönt att skriva för hand... Men redigera bilder, det har jag ju inte kunnat göra alls. Nu på morgonen var jag nästan lyrisk när jag öppnade upp photoshop. Det kommer snart nya bilder här på bloggen men nu måste jag snart iväg till jobbet. 
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback