iPhone 4s!

2012-09-30 | 12:12:00 | Kategori: Allmänt
Nu tänker jag vara lite mallig och visa upp min alldeles nya telefon! Jag är så glad, jag fick den i tidig 20års-present!  Egentligen hade min mamma och pappa tänkt hålla det hemligt fram tills min födelsedag men det gick inte så bra för igår när de skulle köpa telefonen var jag tvungen att komma till butiken och skriva på papperna eftersom telefonen ska stå på mitt namn.
 
Alltså, jag känner mig extremt materiell nu men jag älskar min nya telefon. iPhone känns som en sådan där pryl som man egentligen inte behöver men man kan samtidigt inte klara sig utan den. Jag tycker speciellt om den stora skärmen som gör att jag kan se mina foton glasklart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Vilken lyckots du är! Jätte fint skal också. :)

Svar: Hihi, tack! :D
Tove Backman

2012-10-10 @ 15:39:56
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback