Ett EXTREMT viktigt inlägg...

2010-10-14 | 13:56:07 | Kategori: Tips!
... som egentligen inte alls är viktigt och inte har ett dugg att göra med foto, men som den godisgris jag är så MÅSTE jag bara få skriva om detta.

Igår upptäckte jag något i butiken som jag aldrig sett förr, nämligen godisrämmar med zoosmak! Jag var bara tvungen att köpa dem!





Vi var ju så klart tvungna att jämföra zooremmarna med de vanliga jordgubbsremmarna. Som ni ser finns det en skillnad i färgen (haha, intresseklubben antecknar! xD). Zooremmarna är mörkare, men jag tyckte faktiskt att smakskillnaden inte var så väldigt stor. Dock tyckte jag att zoo smakade godare.

Och nu till den STORA frågan. Smakade zooremmarna som zoogodisar? Hm... nja, inte så mycket. De luktade mest zoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback