Svar

2010-09-22 | 22:16:10 | Kategori: Allmänt
Normalt brukar jag bara skriva om foton här på bloggen, men min kompis ville att jag skulle svara på dessa frågor ^^

* Favoritlukter: Caspers päls, choklad, lukten på stugan, vårdoft
* Favoritfärg: Blåååååååå
* Favoritkänsla: Lycka
* Favoritväder: Soligt och molnfritt… och inte FÖR varmt (över 25 grader varmt och jag blir som ett dött djur i öknen xD).
* Favoritögonblick: Vad i hela friden, jag har tusen favoritögonblick, kan inte VÄLJA! Men ett är bland annat när jag skrattade så mycket att jag började gråta.
* Favoritord: Choklaaaad… men jag har ju många andra ord som jag gillar!
* Favoritlåt: The sky, the dawn and the sun med Celtic Woman <3
* Favoritfilm: Jag har ingen favoritfilm än, även om jag ser väldigt mycket på film. Jag tycker dock att Avtar är en superbra film!
* Favoritfrukt: Kiwi… eller är det en frukt?
* Favoritscen i film: Nja… har nog ingen favoritscen, men en scen som jag tycker mycket om som jag kan komma på just nu är från Avtar då Neytiri blir väldigt arg och skriker åt Jake att hålla sig borta. Jag tycker att det är en så stark scen.
* Favoritresemål: Galapagosöarna, Sydafrika… eller, varför inte Gotland? Det är nog ändå Gotland ^^ Det är så fint där :3
* Favoritårstid: Sommar!
* Favoritbok: Eragon… tror jag, men jag har nog ingen direkt favoritbok heller än, men jag har läst flera böcker som jag tycker mycket om… Rebeckas bok bland annat ;P
* Favoritmat: Tacos!
* Favoritdryck: Cola, mohahahaha!
*Vilka ska göra denna lista? Gabriella, Ida, Anna, Rebecka ^^


Foto från Gotland förra året


Kommentarer
Postat av: Mojja

haha, blå? tittar på din blogg Nej jag fattar inte, trodde att din favoritfärg var orange! xD

2010-09-22 @ 22:20:48
URL: http://fierflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback