Yes, it is a bird

2009-12-29 | 00:11:56 | Kategori: Djur

Här kommer bilden, som jag lovat! Hör och häpna, denna är helt oredigerad... om man inte räknar med att jag tagit bort en liten störande prick på bilden (en fluga). Som jag skrev i förra inlägget är bilden från Gotland. Ni ska veta att när jag fotade denna var jag lätt hysterisk. Objektivet som följer med till kameran (som jag hade då) går inte att zooma särskilt mycket med, och jag som är intresserad av djur vill väldigt gärna fota bra bilder på djur, t.ex. en fågel då, som här. Problemet med djur (speciellt vilda, och fåglar) är att det är svårt att komma nära! När jag såg denna fågel sitta på grenen i solnedgången, fick jag genast en bild av ett underbart foto, och jag var bara TVUNGEN att få till den där bilden! Så jag hukade mig ner med kameran i beredskap, sedan smög jag mig fram och gestikulerade ilsket åt de andra att hålla tyst så att de inte skulle skrämma iväg fågeln (jag kan bli riktigt ond om någon stör mig i mitt fotande ska ni veta xD). Men jag tog mig tillräckligt nära och lyckades ta några foton innnan fågeln flög iväg. Lycka! Ren lycka för mig! Ni ska se mig när jag lyckas ta bilder som jag är nöjd med!


Kommentarer
Postat av: Rebbis ;)

Haha, riktigt ond, jaha ja xD Då bör man akta sig :3

2009-12-29 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback