Jag gör så gott jag kan utan mitt photoshop

2010-03-16 | 18:07:58 | Kategori: Natur
Jag var ute och fotade idag för att rensa tankarna. Sedan satte jag mig ner vid datorn och försökte redigera med ett redigeringsprogram på internet eftersom jag inte har photoshop längre. Det blev ju riktigt bra (trots att bara de enklaste funktionerna är åtkomliga)! Jag rekomenderar starkt denna sida --> http://www.picnik.com/app#/out om man inte vill köpa något redigeringsprogram och vill arbeta med något enkelt. Det kostar inget att bli medlem!

Bilden som jag fotade idag:


Haha, jag är verkligen beronde av ett redigeringsprogram. Jag tycker det är lite aja-baja! De vackraste bilderna tycker jag ska vara superbra utan att man behöver redigera dem... men det är som sagt svårt att få till. Sedan är ju i för sig redigering en konst för sig. Jag brukar mest ändra ljuset på bilderna, göra dem skarpare och/eller ta bort något störande, t.ex. om det råkar komma med en svart prick (typ smuts) på bilden.

Kommentarer
Postat av: moa

fin bild :)

2010-03-16 @ 19:28:59
Postat av: Juice

Sv: Rakt är också snyggt, men snett är mycket mer intressant... :D



Din ring är cool, jag gillar såna ringar... Funderar skaffa en hel hög och göra massa olika fina halsband

2010-03-16 @ 20:57:07
URL: http://andetjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback