Vår

2010-03-02 | 08:14:43 | Kategori: Porträtt
Just nu vill jag bara att snön ska smälta bort, att solen ska ge lite värme. Jag vill fota bilder med grön natur på!

Den här bilden är fotad förra våren, jag och min kompis var ute och gick och jag hade (inte förvånande, haha) kameran med mig. Vi gick på en bro, och solen lyste starkt i motljus. Jag fick genast en idé.
Jag: "Patrice! Gör något, hoppa eller dansa!"
Patrice: "Eh.... okej."
Hehe, ännu en gång hade mitt stackars offer inte så mycket att säga till om när jag skulle fota. Bilden blev i alla fall rolig, det är sådana tider jag längtar till!


På bilden: Patrice

Kommentarer
Postat av: Patie

Jag tycker att det var roligt att fara ut och hoppa på en bro...vi gör om det!

Haha men hur står jag? xD

Kommer du ihåg bussen? ;)

2010-03-02 @ 08:25:53
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med :)

Svara gärna på dagens fråga som du finner i mitt inlägg "Viktig läsning om en dröm som känns sann...". Det brukar alltid bli roliga diskussioner kring mina frågor! ♥ ♥ ♥

2010-03-02 @ 10:35:48
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, då hoppas jag inte heller att dina drömmar blir sanna :P



Jag har börjat med fototips! Kolla in senaste inlägget och säg vad du tycker om bilderna ♥ ♥ ♥

2010-03-02 @ 19:14:36
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Moa

härlig bild! ^_^

2010-03-04 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback