Nu till något helt annat

2011-01-20 | 21:07:58 | Kategori: Allmänt
Jag vet hur man redigerar bilder i photoshop... men hur man ritar!? Det är en heeelt annan sak för mig! Igår satte jag mig ner och av någon anledning började jag försöka rita en bild. Bilden förvandlades på något vis till den söta draken Toothless från den animerade filmen "How to train your dragon". Jag tycker att ögonen på draken är så fina! Förresten, ett tips till de som gillar animerade filmer, se "How to train your dragon!" Jag tycker den är underbar, musiken i den också! 

Åter till bilden... ja, om det blev särskilt likt kan diskuteras, haha! Rita har aldrig direkt varit min grej... men roligt hade jag verkligen när jag gjorde den!




Ett soundtrack från filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback