Det här är platsen jag alltid kommer kalla hemma

2012-09-11 | 22:51:29 | Kategori: Övrigt
 
Nu när hösten närmar sig fotar jag inte lika mycket och jag får tid till att titta igenom allt som jag fotat i sommar. Det är en hel del. Idag har jag redigerat de här två bilderna som jag fotade i stugan i början av sommaren. Åh, vad jag älskar stugan, det är en av de bästa platserna jag vet. Det är så fint och fridfullt där. Det är nästan omöjligt att fånga mina känslor för den platsen på bild, men man kan försöka i alla fall. 
 
Just nu är det också lite svårt att skriva det här inlägget för jag har en stor pälsboll till katt som försöker använda tangentbordet som huvudkudde.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Snygga bilder! ;)

Svar: Tack så mycket! ^^
Tove Backman

2012-09-16 @ 20:00:12
URL: http://avanturin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback