Funderingar

2012-09-19 | 10:26:27 | Kategori: Allmänt
Idag slog det mig hur mycket jag och den här bloggen har utvecklats under bara ett år. Det är otroligt hur många förändringar som har skett till det positiva. 
 
Jag har blivit mycket bättre på att fotografera! Det finns så mycket som jag har lärt mig genom att jag skaffade en ny, bättre kamera (haha, min lilla ögonsten). Sedan har jag tittat på mycket mycket bilder och funderat över vad jag tycker gör bilderna så bra, sedan har jag tagit till mig det och tänkt på det när jag själv ska fotografera. Jag har fått mycket inspiration från andra fotobloggar och fotografer. En annan faktor som bidragit till att mitt fotointresse blivit större var när jag fick den fantastiska möjligheten att praktisera på en fotoatelje. Där lärde jag mig också väldigt mycket. 
 
Men jag har mycket kvar att lära och jag ser fram emot att kunna bli en ännu bättre fotograf!
 
Det firar vi med en underlig bild från min webbkamera!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback